El Parador de Cruz de Tejeda és ubicat al lloc homònim, a una altitud de 1.560 metres i a 35 km de Las Palmas de Gran Canaria. Cruz de Tejeda és el centre geogràfic de l’illa i cruïlla de bona part dels antics camins reials que continuen sent utilitzats cada dia per nombrosos senderistes. El seu nom prové de la creu de pedra treballada, de 1960, situada a l’entrada del Parador, la funcionalitat de la qual era servir d’orientació als veïns al segle XVII.
L’hotel destaca per les magnífiques vistes que ofereixen els barrancs i els penya-segats que donen a l’oceà. El marc perfecte per a gaudir d’aquestes vistes impressionants l’ofereix la terrassa del Parador, des del mirador de la qual es domina el Roque Nublo (amb més de 1.700 m d’altura), i els roques Fraile i Bentayga. El Parador disposa de 43 habitacions, la majoria amb vista a la immensa caldera d’enfonsament que sorgeix amb esplendor, treballada per les aigües i inundada per volcans.
Al restaurant es poden degustar: baifo (cabrit), potatge de créixens, conill en vinagreta, papas arrugadas i mojos i bienmesabe de Tejeda. A més del restaurant, el Parador té una cafeteria terrassa anomenada “El Mirador”, un autoservei, un saló de clients allotjats amb dues magnífiques xemeneies i un spa amb una piscina que s’allarga fins a entrar en el poper bosc de pins.
Per a més informació, pdf » “Cruz de Tejeda i el seu Parador”.

Si ets un usuari registrat, un amic o una agència heu de reservar des de la vostra zona privada.
Consulteu i reserveu en qualsevol dels nostres Paradors des de la vostra pàgina web
Copyright © 2012
Paradores de Turismo de España, S.A.